Vidinis svetainės optimizavimas

Interneto svetainės optimizavimas prasideda nuo pačios svetainės sutvarkymo taip, kad ši būtų draugiška vartotojui bei lengvai prieinama paieškos sistemų "vorams" (botams). Semantic.lt kol kas vieninteliai Lietuvoje siūlo svetainių optimizavimą pagal Semantic SEO metodiką. 

Kaip tai veikia?

Mūsų taikomas metodas pateikia svetainės turinį taip, kad paieškos sistemų "vorai" galėtų atskirti atskirus svetainės elementus, svetainės ar atskiro vidinio puslapio tematiką bei pateiktu vartotojui kuo tikslesnį svetainės atvaizdą paieškos sistemoje.

Kiek kainuoja vidinis svetainės optimizavimas?

Kaina priklauso nuo svetainės dydžio, turinio kokybės bei specifikos. Todėl žemiau pateikiamos yra tik orientacinės kainos. Tikslią vidinio svetainės optimizavimo kainą galėsime pasakyti tik išanalizavę Jūsų turimą svetainę.

Kainos nurodytos be PVM:

  1. Reprezentacinės svetainės vidinis (on site) optimizavimas - 1500Lt.
  2. Prekių katalogo vidinis (on site) optimizavimas - 2200Lt.
  3. Naujienų portalo vidinis (on site) optimizavimas - 3000lt.
  4. Elektroninės parduotuvės vidinis (on site) optimizavimas - 3500Lt.

Kodėl verta rinktis Semantic principu veikiantį vidinį svetainės optimizavimą?

Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) susideda iš dviejų dalių. Pirmojo yra vidinis svetainės optimizavimas, kuri yra nebrangi. Antroji dalis yra išorinis SEO, kuris susideda iš išorinių nuorodų tinklo kūrimo:

  • Pranešimai spaudai;
  • Straipsnių kitose svetainėse publikavimas;
  • Socialinių tinklų marketingas;
  • Nuorodų pirkimas;
  • Web 2.0 tinklo kūrimas.

Išorinis SEO dažnai pareikalauja kelis ar net keliasdešimt kartų didesnių investicijų nei vidinis. Tačiau Semantic SEO metodu atliktas vidinis svetainės optimizavimas leidžia sumažinti iki minimumo atgalinių nuorodų kiekį. Todėl  mūsų klientai sutaupo ne vieną tūkstantį litų.